‘s Heerenloo jaarbeeld

’s Heeren Loo wilde naast een traditioneel jaarverslag ook een interactief jaarbeeld maken voor hun relaties en medewerkers. Voor hun cliënten hebben zij een verkorte versie uitgebracht.
imacipadsheerenloo

Bekijk online!
’s Heeren Loo wilde naast een traditioneel jaarverslag ook een interactief jaarbeeld maken voor hun relaties en medewerkers. Voor hun cliënten hebben zij een verkorte versie van het papieren jaarverslag uitgebracht. Het interactieve magazine is online te bekijken via het web, maar ook als iPad app in de Appstore te downloaden. Met een uitnodiging via de post weten de bezoekers het jaarbeeld te vinden.

De verschillende contentvormen, zoals tekst, fotografie en filmpjes, brengen de thema’s van afgelopen jaar naar voren en zorgen voor extra beleving. Samen met de printversies voor cliënten en het traditionele jaarverslag is er een mooi en compleet beeld over 2011 gecreëerd. Meegewerkt aan dit project onder contract van Enof online communicatie aan de volgende onderdelen: online jaarverslag, content, storyboard, ontwerp en realisatie.



Related Projects